Курячі стегенця запікаємо в мікрохвильовці.




Как приготовить rурячі стегенця в мікрохвильовці:

Курячі стегенця, куплені в замороженому стані, відтає при кімнатній температурі і зливаємо отриману рідину. Видаляємо всякого роду пух та пір'я, що залишилися після машинної обробки, м'ясо добре промиваємо і серветкою його ж обсушуємо.
Далі натираємо м'ясо часником, сіллю, перцем. Не забороняється і готовою сумішшю для курки натирати -- я, до речі, так і зробив. Хто на калькуляторі вираховує кількість спожитого жиру і холестерину, може шкіру з стегенець обдерти. Я цього не роблю.
Ну ось, стегенця бройлерів підготовлені, по можливості даємо їм полежати годинку-другу в холодильнику. Якщо ж такої можливості немає, починаємо готувати відразу.
Викладаємо підготовлені шматки м'яса на решітку мікрохвильовки, під решітку раджу підставити миску для збору вытапливающегося з курятини жиру.
Тут маленьке то ліричний, то технічний відступ (а я ррасповідаю про те, як приготвати курячі стегенця в мікрохвильовці). Справа ось у чому-мікрохвилі не дають м'яса характерного зарум'янювання. Я з цього положення виходжу просто -- включаю крім мікрохвиль ще і гриль, і м'ясо має цілком традиційний вид запеченого. У кого режиму гриля ні, у того є як мінімум три виходи.
Перший -- не звертати на зовнішній блідий вигляд готової страви уваги і зосередитися на насолоді смаком. 
Другий -- сміливо застосовувати для натирання курятини червоний перець; в кінці запікання можна намазати м'ясо тонким шаром кетчупу.
Третій -- банально готове м'ясо обсмажити в сковороді на сильному вогні до придбання ним бажаного вигляду.


А далі невелике творчість. Не знаю, як у вас, хлопці, але в мене стегенце масою 400-500 г готується 16 хвилин на потужності 600 ватт, якщо готувати без гриля. Сьогодні я готую з грилем 2 стегенця, і в комбінованому режимі (мікрохвилі плюс гриль) на все про все піде теж 16 хвилин при максимальній потужності. 
Так як я готую в комбінованому режимі, то по закінченні половини часу перевертаю стегенця на іншу сторону для рівномірного запікання. Якщо запікаєте м'ясо тільки на мікрохвилях, то можна і не перевертати. Якщо будете перевертати м'ясо, не забувайте, що воно дуже гаряче!  
Все, час вийшов! Дістаємо апетитно виглядають стегенця з мікрохвильовки, і, давши їм трохи охолонути, влаштовуємо невеличкий бенкет. Для тих, хто ще не пробував запікати курячі стегенця в мікрохвильовці, скажу так: ви, хлопці, багато втратили! Тому що вони виходять в мікрохвильовій печі на подив соковитими і смачними!